net art

On Feb 23, 2009, at 4:54 PM, Tamás Blaha wrote:

Tisztelt IB!

Készítettem 2 db e-mail címet:
oda.vissza@gmail.com
ide.vissza@gmail.com
Majd mindkettőnél beállítottam az átirányítás menüben hogy az oda.vissza@gmail.com -ra érkező levelet küldje az ide.vissza@gmail.com címre,
és fordítva, az ide.vissza@gmail.com -ra érkező levelet küldje el az oda.vissza@gmail.com -ra. A beérkező leveleket mindkét e-mail fiók továbbítja majd törli.
Egy levelet küldtem az egyikről a másikra, ami soha nem fog megérkezni sehova, de nem egy elveszett levél, mert tudjuk hogy most is vándorol ide-oda.
E-mail ping pong.
udv
blahatamas


Folytatás: Eszter beszállt. http://lakieszti.blogspot.com/
Congratulations!/Gratulálok! Congratulations!/Gratulálok!

hello blahatomi!
küldtem egy egyet az ide-oda-visszákra.

vagyis egy 1000x1000 mmes 1 mb méretű Helvetica 1-et. 1000 pt-os betűmérettel.

remélem, jól állítok be mindent.

1

---------------------------------------------------------
> akkor küldj egyet!jó lenne ha csatolnál egy bármilyen 1
> mbájtos csatolt fájlt,és beállítanád mindkettőn hogy a a
> beérkező leveleket őrizze meg , de továbbítsa, (ez be van
> állítva) hátha folyamatosan növekvő lesz a gmail tárhelye.
> Hogy miért? mert neked tetszik. megvan a maga szépsége, úgy
> hozunk létre művet hogy nem is találkozunk.5 perc alatt
> elkészül.
>
> oda.vissza@gmail.com azonosító: oda.vissza jelszó:
> palinka010
> ide.vissza@gmail.com azonosító: ide.vissza jelszó:
> borovicska
>
> udv
> t
>
>
>
> ---------------------------------------------------------
> >
> -----------------------------------------------------------
> >
> -----------------------------------------------------------
> >
> -----------------------------------------------------------
> > robotoktól nem kell félni viszont én is folyton
> > copypaste-elek és ha valaki lusta bepötyögni a kukac
> > helyére a @ot és emiatt nem ír nekem... szóval inkább
> > hagyom így, de köszi! Én is megnéztem, a dtm-et már
> > ismerem, de a blogodon vannak kurvajók vannak, az email
> > pingpong nagyon tetszik, mert pont azt érzem, hogy ez a
> > virtuális métely elnyel mindent.
> >
> -----------------------------------------------------------
> > e.